Helt Hjem og Kulant ble kåret til til «Årets Kundesenter» 2022

 

Torsdag 28. april 2022 ble årets kundeservicepris delt ut for å hylle alle dyktige bedrifter og medarbeidere i en rekke ulike bransjer og kategorier. Blant kategoriene finner vi blant annet bank, streaming, forsikring, elektronikk, og aller gjevest, «årets kundesenter – best i test». Det var Helt Hjem som stakk av med prisen for årets kundesenter. De kan gjennom en rekke kriterier kalle seg selv best i klassen på å levere de beste kundeopplevelsene i møte med både eksisterende og nye kunder. Dette gjør oss i Zisson ekstra stolte ettersom Kulant, som leverer kundeservice for Helt Hjem, benytter Zisson’s kontaktsenter i sitt arbeid.

«Fordelen med outsourcing av kundeservice er at vi har kundeservice som vår kjernekompetanse», Sølvi Saglien, Administrerende Direktør i Kulant AS.


Helt Hjem har helt siden oppstarten i 2015 outsourcet kundesenteret sitt til Kulant. På spørsmålet om hvordan Kulant sammen med Helt Hjem kan kalle seg best på kundeservice svarer Sølvi at de blant annet fokuserer på å ansette medarbeidere som genuint brenner for god kundeservice og å hjelpe andre. Internt i Kulant har medarbeiderne stor frihet til å jobbe med de områdene der de trives best, enten om dette er telefon, mail, chat eller sosiale medier.

Blant andre kunder av Zisson ønsker vi også å gratulere Mester Grønn og Patentstyret som vinnere i kategoriene «Netthandel» og «Offentlig».