Norwegian-Zisson

Kundedrevet innovasjon

Zisson er i konstant endring, vi har gått fra å være 17 til 48 ansatte på ett år. Vi har også utvidet virksomheten til Stockholm gjennom oppkjøp. Men én ting som aldri vil endre seg, er vårt kundefokus. Våre kunder kommer alltid først. Og, vi er stolte av at dette …

Zisson KIRN Paul Chaffey

Digital strategi i små og mellomstore bedrifter

Forrige uke hadde Zisson besøk av statssekretær Paul Chaffey og KIRN for å diskutere nasjonal strategi for kunstig intelligens. Zisson er gullsponsor for Forening for kunstig intelligens og robotikk Norge (KIRN). KIRN skal være en aktiv bidragsyter i offentlig debatt, og være en brobygger mellom akademia, samfunn og næringsliv.  Vi …

Smiling employees

Dropper bilen for helsa og miljøet

Velger miljøvennlig transport til jobb Transport utgjør en stor og voksende andel av utslippene våre. Framtiden i våre hender skriver at «personbiltrafikken alene utgjør omtrent 10 prosent av Norges totale klimagassutslipp». Zisson er heldige som har sentrale kontorer i Oslo sentrum. Dette fører til at flertallet bruker kollektivt, sykkel eller tar bena fatt …

Zisson Clear IT

Zisson kjøper Clear IT

Pressemelding: 21. august 2019 Etterspurte tjenester i hele Skandinavia Zisson har gjennom de siste årene tatt en sterk posisjon i det norske markedet og opplever en kontinuerlig sterk vekst. Etterspørselen etter tjenester som kan gi kundene en sømløs dialog med virksomheter, og en mer solid kundereise er avgjørende for virksomheter …

Man smiling while looking on phone, sitting on the train with his coffee

Smarte kommuner

Kontaktsenteret for smarte kommuner Innbyggere, næringsliv og ansatte har økt forventning til kommunikasjonen i offentlig sektor. Dette krever at norske kommuner må jobbe smartere for å sikre bedre og mer effektive tjenester. Flere kommuner bruker i dag vår kontaktsenterløsning for å effektivisere sin kommunikasjon. Sammen med vår partner Telenor, har vi spesialisert oss …

Alexander Hansen Bakken

Zissons praktikant 2019

På jakt etter kunnskap Zisson er alltid på jakt etter innovative mennesker som kan gjøre oss enda bedre, og det er studentene som sitter på den nyeste kunnskapen. For oss er det også viktig å bidra til at unge kommer seg ut i arbeidslivet, og får arbeidserfaring innen noe som …

Ekstraregninger for spesialnummer blir historie

Felles taksering av nummer – Fra 1. september blir det ikke lenger dyrere å ringe til spesialnummer enn til vanlige nummer, bekrefter Nasjonal kommunikasjonsmyndighet (nkom) på sin nettside.  Endringene gjelder spesialnummer med bare tre og fem tall, og nummer som begynner på 85, 810 og 815. Det er ofte kundeservice …

Støttespiller for unge i lokalmiljøet

Realiserer drømmer I Zisson støtter vi store ambisjoner og engasjerte ungdommer. I sommer har vi støttet en nyoppstartet håndballskole ved navn Schønningsen Akademiet. Det er utrolig flott å kunne bidra til at unge kan møtes for å gjøre det de elsker. Det handler også om å skape muligheter for flere! …

Hybridbot til unnsetning

Økende konkurransenivå Konkurransenivået i detaljhandelen øker, og færre kunder vil bruke fritiden sin til å reise fra butikk til butikk. Netthandel har blitt en naturlig overtaker i retailnæringen, og kundene har krav til tilgjengelighet hele døgnet. Kundene er klare for å bruke sine penger på dine produkter – du må …