Helsesista Kirkens SOS

Helsesista og Kirkens SOS starter samtaleplattform med psykologer

Vår kunde Kirkens SOS tok kontakt med Helsesista, Tale Maria Krohn Engvik, for å dele sin krisetjenesteplattform etter å ha sett at Helsesista ville sette i gang en samtaleplattform med psykologer. Tilbudet “SnakkLitt” er et tiltak under den unntakstilstanden vi befinner oss i. Zisson er stolte av at Kirkens SOS og Helsesista bruker vår kommunikasjonsplattform i sitt viktige arbeid. Zisson ønsker å bistå med …

KIRKENSSOS

Vår tilstedeværelse kan utgjøre forskjellen på liv og død

Vår kunde Kirkens SOS er landenes største døgnåpne krisetjeneste på telefon og internett. Den store mengden henvendelsene som kommer inn til Kirkens SOS hvert år, blir besvart av nærmere 1000 godt opplærte frivillige medarbeidere.  De gjør alt i sin makt for å lindre smerten ved følelsesmessig og eksistensielle kriser – og slik også forebygge selvmord. Vi tok en prat med Lene …

zisson najonal dugnad korona

Krisehåndtering

Zisson deltar i dugnaden for å begrense spredningen av koronaviruset, og vi følger nasjonale retningslinjer. Les mer om de samfunnskritiske løsningene vi tilbyr, og vår plan for å opprettholde leveransekapasitet og sikre autonome leveransekjeder. Vi har akkurat lagt bak oss en uke som har vært alt annet enn normal, og vi går nå inn i en ukjent tid. Zisson leverer …

Customer Trends: Koronatiltak i kundeservice

Customer trends kom med denne anbefalingen på deres webside. Store deler av norsk næringsliv merker nå for alvor konsekvensene av koronaviruset. Dette gjelder også kundesentrene som er selve hjertet i virksomheten. Kundeservice er også spesielt utsatt fordi man ofte sitter tett i åpne kontorlandskap. Customer Trends har tatt direkte kontakt med ledende kundesentre for å høre hvordan de håndterer situasjonen, …

Generasjon Z vil ikke ringe – hva gjør vi med det?

Vi snakker mye om generasjoner: Babyboomers, Generasjon X, Millennials, Generasjon Z. Vi befinner oss i en konstant endringsfase med uendelige mengder digitale verktøy, og samtidig har vi svært ulik kompetanse og forståelsesevne. Når mange generasjoner skal fungere i samfunnet sammen, jobbe sammen og styre et land sammen, må det fungere for både Thunberg og Trump. Når fremtidens generasjon ikke vil …

STANDARDS NORWAY

Standards Norway: AI

Today, Zisson attended a morning conference about AI held by Standards Norway. Standards Norway (SN) is a private and independent member organization and is one out of three standardization bodies in Norway. Standards Norway is responsible for standardization activities in all areas except the electrotechnical field and the telecommunications field. Zisson always wants to keep up with new technology, information, …

Per Magnar Teigen Sarah Tomine Johannessen CCW20

Customer Contact Week 2020

Last week, Zisson went to Nashville to attend the Customer Contact Week for the second time! Customer Contact Week (CCW) is the world’s largest customer contact event series.  We wanted to learn more about trends and innovation in the contact centers in the US, and the emerging technologies set to disrupt the industry. Also, working with different companies and verticals …