Lydmelding

Spill inn lydmelding i Zisson Contact Center

Stemmen man først møter når man trenger hjelp, og sangen som spilles når man venter på sin tur er med på å skape førsteinntrykket av en bedrift, og er en avgjørende del av kundereisen. Med lydmeldinger får innringere opplest informasjon som kan handle om bedriftens åpningstider, tastevalg eller tiden de …

Ledelse jobb eksternt

Hvordan lede teamet ditt når alle jobber hjemmefra

Leder og ansatte i Zisson befinner seg for tiden i en unik situasjon med ikke bare å styre arbeidsstyrken deres eksternt, men også å hjelpe ansatte/kolleger med å jobbe mens de overholder karantenetiltak. Denne tiden med fysisk distanse betyr ikke at vi også trenger å være sosialt distansert. Det finnes …

Tidsstyring i Zisson Contact Center

Nå er endelig sommeren her, og snart er det tid for sommerferie. I tillegg til is, sol og bading betyr dette færre folk på jobb, og endrede åpningstider for bedrifter. Derfor tenkte vi å sende ut en liten påminnelse om å oppdatere åpningstidene deres og legge inn spesielle dager (som …

oslokommune

Oslo kommune: Koronatelefonen var oppe på 24 timer

Oslo Kommune fikk en beordring fra byrådet om å starte koronatelefonen som en beredskapstelefon og avlastningstelefon for legevaktsentralen. Da «Koronatelefonen» åpnet i mars, ble det umiddelbart behov for veldig mye mer kapasitet enn deres eksisterende kontaktsenterløsning kunne håndtere.   «Vi bestemte oss for å opprette en løsning over helgen, men den …

Digital kulturbygging

Digital kulturbygging

Hvordan kan man bygge bedriftskultur når alle jobber hjemmefra? Bedriftskultur er viktig og er noe man må jobbe med hele tiden. Det er den som sørger for trivsel blant de ansatte, som bidrar til hvor godt de utfører jobben sin, og er en avgjørende faktor for suksessen til din arbeidsplass. …

Client Communication

Hvordan kan din kundekommunikasjon bli rustet for en krise?

De fleste virksomheter har en kommunikasjonsstrategi, men det kan være vanskelig å forberede seg på en krise. Zisson kan hjelpe deg, og vi har i løpet av de siste dagene satt opp flere løsninger på̊ 24 timer for mange små̊ og store foretak. Vi tilpasser og bygger løsninger som passer …

Helsesista Kirkens SOS

Helsesista og Kirkens SOS starter samtaleplattform med psykologer

Vår kunde Kirkens SOS tok kontakt med Helsesista, Tale Maria Krohn Engvik, for å dele sin krisetjenesteplattform etter å ha sett at Helsesista ville sette i gang en samtaleplattform med psykologer. Tilbudet “SnakkLitt” er et tiltak under den unntakstilstanden vi befinner oss i. Zisson er stolte av at Kirkens SOS og Helsesista bruker vår …

KIRKENSSOS

Vår tilstedeværelse kan utgjøre forskjellen på liv og død

Vår kunde Kirkens SOS er landenes største døgnåpne krisetjeneste på telefon og internett. Den store mengden henvendelsene som kommer inn til Kirkens SOS hvert år, blir besvart av nærmere 1000 godt opplærte frivillige medarbeidere.  De gjør alt i sin makt for å lindre smerten ved følelsesmessig og eksistensielle kriser – og …

zisson najonal dugnad korona

Krisehåndtering

Zisson deltar i dugnaden for å begrense spredningen av koronaviruset, og vi følger nasjonale retningslinjer. Les mer om de samfunnskritiske løsningene vi tilbyr, og vår plan for å opprettholde leveransekapasitet og sikre autonome leveransekjeder. Vi har akkurat lagt bak oss en uke som har vært alt annet enn normal, og …