SENTRALBORD

Contact Center by Zisson er en fullverdig, moderne kontaktsenterløsning som også inkluderer sentralbordfunksjonalitet. Løsningen er 100% sky-basert, multikanal og svært enkel å ta i bruk. Løsningen kan skaleres opp og ned i forhold til virksomhetens størrelse og behov.

Løsningen fungerer med alle typer telefoner og med alle operatører. Det er utviklet standardiserte integrasjoner mot ulike plattformer. I tillegg tilbys et fleksibelt grensesnitt for integrasjon av andre tjenester hvor kunden kan gjøre kundespesifikke integrasjoner.

Sentralbordfunksjonalitet

 Under kontakter kan brukeren definere ønskede favoritter og enkelte se status på alle medlemmer av løsningen. for store foretak kan man definere filtre på tjenestenummer slik at kun et gitt sett med kontantkort fremkommer for brukeren ved et innkommende anrop. I sentralbordet tilbys også hurtigtaster for de vanligste funksjonene i et sentralbord. Man kan enkelt søke frem kontakter, se statuser, sende SMS og e-post og navigere seg i organisasjonskartet. Agentene ser køene i sanntid, og kan følge med på egne prestasjoner. Med softphone kan agentene svare på anrop direkte fra datamaskinen.

Sentralbordet kan også tilpasses blinde og svaksynte. 

Hovedtrekk

 • Viser tilgjengeligheten til agentene i et enkelt UI.
• Intuitivt å finne frem ansatte og raskt sette over anrop.
• Oversikt over innkommende anrop.
• Nummeroppslag.
• Historikk på tidligere samtaler.
• Softphone.
• Man kan sende SMS med enkle påminnelser til de ansatte.
• Bruk av maler for å gi beskjeder på SMS.
• Tidsjustering for åpne og lukkede køer.