ProffCom valgte Zisson som leverandør av nytt kontaktsenter

 

(I bilde) Patrik Axelsson (Ansvarlig for partnersalg i Zisson), Karl Andre Hovde (Salgsdirektør i Zisson), Rune Lonkemoen (COO i ProffCom) og John-Arne Martinsen (CEO i ProffCom)

ProffCom er en ledende leverandør av outsourcing av kundeservicetjenester til en rekke kunder innen mange ulike bransjer. Dette betyr fullstendig ansvar for kundesenteret til enkelte kunder, og delvis ansvar for enkelte områder for andre. Med 250 ansatte fordelt på fire kundesentre i Oslo, Kristiansund, Tønsberg og Beograd er behovet stort for et sømløst system som er enkelt og kan benyttes av alle.

Nylig inngikk Zisson og ProffCom et samarbeid om leveranse av en skybasert kundeserviceplattform, og vi er stolte av å ha fått ProffCom som kunde.

Ettersom Zisson har som mål å ha en kundedreven utvikling er innspill fra kundene våre svært viktig for oss. På spørsmål om Robert Gati, Salgsdirektør i ProffCom opplevde at de savnet noe av funksjoner var svaret at de opplever Zisson som en komplett leverandør.

«Zisson hadde alle funksjonene vi var ute etter, og vi opplever alltid en rask og løsningsorientert supportavdeling om vi skulle ha behov for det», Robert Gati, Salgsdirektør i ProffCom.