
Sentralbord- og kontaktsenterløsningen vår samler telefoni, chat, SMS, e-post og sosiale medier i en og samme løsning. Dette gir deg muligheten til å få en fullstendig oversikt over din kunde, og gi dem den kundebehandlingen de fortjener.
Hvordan fungerer omnikanal?
En omnikanal samler alle skriftlige henvendelser på et sted, og gjør det lett å få oversikten over all tidligere kommunikasjon. Kontaktsenteret viser besvarte og ubesvarte henvendelser. Omnikanal-strategi åpner for en uformell og enkel måte å kommunisere med kundene på deres egne premisser. Uansett om de vil bruke sosiale medier, e-post, SMS, chatte eller ringe.
Hvorfor bør man bruke omnikanal?
- Du definerer din egen kundedialog
- Terskelen for kommunikasjon blir lavere for kunden
- Bidrar til selvhjelp hos kunder
- Tilgjengelighet på alle kanaler
- Samler alle henvendelser under et tak
- Unge bruker sosiale medier for å kontakte virksomheten
- Kostnadseffektiv metode for kundeservice
- Rapporter og statistikk fra flere kanaler i et system