OMNIKANAL

Sentralbord- og kontaktsenterløsningen vår samler telefoni, chat, SMS, e-post og sosiale medier i en og samme løsning. Dette gir deg muligheten til å få en fullstendig oversikt over din kunde, og gi dem den kundebehandlingen de fortjener.

Hvordan fungerer omnikanal?

En omnikanal samler alle skriftlige henvendelser på et sted, og gjør det lett å få oversikten over all tidligere kommunikasjon. Kontaktsenteret viser besvarte og ubesvarte henvendelser. Omnikanal-strategi åpner for en uformell og enkel måte å kommunisere med kundene på deres egne premisser. Uansett om de vil bruke sosiale medier, e-post, SMS, chatte eller ringe.

Hvorfor bør man bruke omnikanal?

  • Du definerer din egen kundedialog
  • Terskelen for kommunikasjon blir lavere for kunden
  • Bidrar til selvhjelp hos kunder
  • Tilgjengelighet på alle kanaler
  • Samler alle henvendelser under et tak
  • Unge bruker sosiale medier for å kontakte virksomheten
  • Kostnadseffektiv metode for kundeservice
  • Rapporter og statistikk fra flere kanaler i et system