Zisson AS:

Zisson er et innovativt IT-selskap som utvikler og drifter kontaktsenter- og sentralbordløsninger

Vi skal være førstevalget til alle virksomheter som tar kundereisen på alvor!

Les mer om Zisson

Om oss

Zisson ble etablert i 2007 med ambisjoner om å forenkle og forbedre kommunikasjonen mellom bedrifter og sluttkunder. Vår visjon er enkel - vi skal være førstevalget til alle virksomheter som tar kundereisen på alvor! Våre engasjerte kollegaer er avgjørende for å nå målet vårt, og verdien som står sterkest hos oss er at vi er ett team.

Vi er stolte av å være partnere med ledende firmaer som ønsker å levere de beste tjenestene for kundekontakt. Sammen med våre partnere har vi 400 kunder i offentlig og privat sektor. Siden 2018 har Verdane Capital vært vår investeringspartner. I 2019 gjorde vi vårt første oppkjøp, det svenske selskapet Clear IT (nå Zisson AB). Vi har fokus på kundedrevet utvikling, trender i markedet og den nyeste teknologien. I Zisson har man muligheten til å påvirke egen arbeidsdag, sette dagsorden og drive utviklingen fremover.

I begynnelsen av 2021 utvidet vi tilbudet for kundedialog gjennom oppkjøpet av MarTech selskapet, Socialboards. Socialboards samler all kundedialog i sosiale medier, live chat og e-post i ett ticketing-system. Sammen vil Zisson og Socialboards levere enda bedre kundesenterløsninger til markedet. Både som en del av Zisson Interact og som selvstendig produkt.

Samfunnsansvar

Vi tar bedriftens sosiale ansvar (CSR) på alvor. Vi jobber for likestilling og mangfold i alle deler av vår organisasjon. Vi tar samfunnsansvarlige valg for å redusere bedriftens miljøfotavtrykk. Vi er stolte av å si at over 90% av våre ansatte velger en miljøvennlig reisevei. Ytterligere støtter vi vårt lokalmiljø ved å bistå flere lag i ungdomsidretten. Vi har også praktikantplasser og oppgaver for studenter. I tillegg gir vi årlig kostnadsfri support til NRK TV-aksjonen. Vi er gullsponsor for KIRN (Forum for kunstig intelligens og robotikk Norge) for å påvirke diskusjonen rundt KI i Norge. Som et tech-selskap har vi stort fokus på universell utforming, og har blant annet utviklet et blindebord i vår løsning, som skaper arbeidsmuligheter for ansatte med synsnedsettelse i virksomheter som bruker vårt kontaktsenter.


Våre verdier

Image

Får jobben gjort

Vi jobber målrettet for å få alle til å samarbeide og ta ansvar om hovedoppgavene vi skal gjennomføre, for å effektivt levere kvalitet til avtalt tid.
Image

Enkelhet

Vår interne og eksterne kommunikasjon er direkte og åpen med korte beslutningsprosesser. Tjenestene våre er intuitive slik at alle skal kunne bruke dem med minimalt behov for opplæring.
Image

Ett team

Vi jobber mot felles mål, og vinner og taper sammen. Vi er Zissonianere, som vil si at vi bryr oss om og respekterer hverandre, og at alle tar ansvar for å bidra i teamet og føler eierskap til både egne og felles oppgaver.

Får jobben gjort

 

Får jobben gjort

Vi jobber målrettet for å få alle til å samarbeide og ta ansvar om hovedoppgavene vi skal gjennomføre, for å effektivt levere kvalitet til avtalt tid.

Enkelhet

 

Enkelhet

Vår interne og eksterne kommunikasjon er direkte og åpen med korte beslutningsprosesser. Tjenestene våre er intuitive slik at alle skal kunne bruke dem med minimalt behov for opplæring.

Ett team

 

Ett team

Vi jobber mot felles mål, og vinner og taper sammen. Vi er Zissonianere, som vil si at vi bryr oss om og respekterer hverandre, og at alle tar ansvar for å bidra i teamet og føler eierskap til både egne og felles oppgaver.

Ønsker du å jobbe i Zisson?

Vi jobber målrettet for å få alle til å samarbeide og ta ansvar om hovedoppgavene vi skal gjennomføre, for å effektivt levere kvalitet til avtalt tid.
Se alle ledige stillinger

Partnere med nordens ledende teleaktører

Image

Telenors prefererte partner

Zisson og Telenor har samarbeidet i flere år, og i 2019 ble vi Telenors prefererte partner på kontaktsenterløsninger. Zisson Interact har integrasjoner mot Telenors API´er og Mobilt bedriftsnett.

Les mer →

Image

Ledende i Norden

Techstep er ledende i Norden på å skape digitale og mobile arbeidsplasser. Vi har hatt et formelt samarbeid i fire år. Sammen har vi over 100 nasjonale og internasjonale kunder. De har et eget support og leveranseteam for løsningen.

Les mer →

Image

Innovative aktører

Friday Networks har alltid kunde og sluttbruker i sentrum. Vi har formelt samarbeidet i to år. Sammen har vi store kunder som setter pris på innovative aktører. Friday Networks tar aktivt del i digitaliseringen av kundene deres.

Les mer →

Image

Spesialister i bedriftsmarkedet

Mobit har spesialisert seg på mobil og IT for bedriftsmarkedet. De vil skape en digital hverdag som er enkel, oppdatert og problemfri.

Les mer →

Image

Business class telecom

Unmo finner de beste løsningene for din bedrift, og skreddersyr løsninger med fokus på fremtidens kundeservice.

Les mer →

Image

God kundeservice går aldri ut på dato

Mobility leverer alt innen telekommunikasjon og IT. De skreddersyr og behovstilpasser skybaserte mobilitets- og kommunikasjonsløsninger, inkludert betjening av operatørtjenester.

Les mer →

Image

Fremtidens bedriftskommunikasjon

Dstny (tidligere Soluno) er et svensk firma som leverer bedriftstelefoni som fungerer med alle enheter og alle operatører. De jobber kontinuerlig med å utvikle tjenestene de har for å gjøre dem bedre, tryggere og enklere å bruke. Sentralbordtjenester, operatøravtaler og maskinvare på ett sted.

Les mer →

Image

Tar vare på dine kunder

Kulant ble etablert høsten 2019 sammen med mange erfarne kundebehandlere. De har bred erfaring med kundeservice via telefon, chat, e-post, sosiale medier, samt backoffice oppgaver. I 2022 vant de også årets kundesenter og best i klassen Transport & Logistikk, for deres største kunde Helthjem.

Les mer →