Det én kunde ønsker, er det mest sannsynlig flere som også vil ha. For oss er det viktig å lytte til kundene våre slik at de føler seg hørt, og med flere ansatte har vi også større mulighet enn tidligere til å reise for å besøke dem.
For oss er det utrolig viktig at utviklingen vår bygges ut fra kundenes behov. Vi har selvfølgelig også fokus på å være innovative og se på nye muligheter i markedet, men samtidig er det alltid kundene som kommer først. Forrige uke dro vi til Barcelona for å snakke med vår kunde Norwegian for å kunne videreutvikle oss og for å lytte til deres behov og ønsker.
Vår senior rapporteringsutvikler Carrie Chung ser absolutt nytten i å møte kundene for idéutveksling på denne måten: “For meg som jobber med rapporter og statistikk er det utrolig nyttig å se hva og hvordan rapportene blir brukt. Det betyr at vi kan skreddersy informasjonen direkte mot deres behov. Jo mer vi møter med kundene, jo mer vet vi om hvordan de bruker kvalitetsdataene, og kan dermed forbedre og forenkle hvordan vi leverer dataene”.
At kundens suksess, er vår suksess; er noe Christer Nygaard fra supportavdelingen holder høyt: “Det er viktig for oss å vise kundene at vi lytter til deres ønsker, og får jobben gjort”.
