INTERACTIVE VOICE RESPONSE (IVR)

 

Med Interactive Voice Response (IVR) setter du standarden for hele kundeopplevelsen innringeren får av din bedrift fra start til slutt! IVR gjelder oppsettet av informasjonsmeldinger, menyer, køer og mye mer. Disse ligger under tjenestenummer og veileder innringer til definert sluttpunkt ut fra ulike kriterier. Personaliser oppsettet for å speile din virksomhet og for å gi en fantastisk start på kundedialogen. Prioriter innringere, slik at du aldri går glipp av en stor mulighet og lar dine kunder komme nøyaktig dit de skal.

 


Hvordan fungerer IVR?

IVR-tjenesten visualiseres i et flyskjema som viser hvilke moduler et anrop normalt rutes gjennom før anropet settes opp til en agent fra en kø. Modulene IVR-løsningen består av vil variere fra kunde og løsning. Sammen setter vi opp et oppsett som er perfekt for din virksomhet, og som du selv kan administrere og endre kontinuerlig. Det finnes ingen begrensninger på antall moduler i en løsning eller sammensetninger av dem. Med IVR får kunden guidet seg selv etter sitt behov, og komme til rett sted og rett person. 

 
 

Hvorfor bruke IVR?

  • Gi et perfekt førsteinntrykk
  • Definer din egen kundedialog
  • Enkelt å sette opp og forandre
  • Bidrar til selvhjelp hos kunder
  • Du kan prioritere VIP-kunder
  • Perfekt for stor pågang
IVR