Vi i Zisson er stolte av at vi har de beste kundene, partnerne og kollegaene. Året 2020 har bydd på mange utfordringer og muligheter. Zisson har hjulpet en rekke selskaper med å sette opp beredskapsløsninger for å håndtere pågangen som plutselig kom som en konsekvens av årets store krise, og du kan lese noen av våre kunders historier her og her. Vi er stolte over å se den lidenskapen våre kunder og partnere har for kundekontakt og hvordan mange av våre egne kollegaer har kastet seg rundt for å kunne levere løsninger på 24 timer.
Over hele landet sitter det flinke og engasjerte agenter på sentralbord og kontaktsenter, som førstelinje for selskaper. Disse fortjener en stor applaus og takk fra oss alle for hvordan de har stått i store stormer dette året. Vi heier på dere!
Nå ser vi lyset i enden av tunnelen på terskelen til et nytt år. Det vil komme mange spennende nyheter i 2021 som vi gleder oss til å dele med dere. Zissons produkt- og utviklingsteam tripper etter å fortsette med å forbedre og berike Zisson Interact.
Skulle du trenge hjelp i julen, så er Support tilgjengelig mellom 08.00-13.00 på julaften og nyttårsaften. Vi har stengt på røde dager og vanlig åpningstider i romjulen. Vakttelefonen ved nedetid er tilgjengelig som vanlig.
Da står det igjen å ønske dere en fantastisk jul og takke for samarbeidet i året som har vært. Vi gleder oss til året som kommer!
Til underholdning har vi laget en tidslinje over brukergrensesnittet vårt gjennom tidene.
