Vi befinner oss i en tid hvor vi kan søke oss frem til svarene på de fleste spørsmål, og dette har ført til et nytt krav til tilgjengelighet. Kundene dine ønsker å få svar på spørsmålene sine med en gang, sånn at de kan bruke tiden sin på andre ting – som for eksempel å kjøpe det din virksomhet selger.
Fremtidens kundebetjening handler om hybridbot som integreres og samhandler med mennesker gjennom tradisjonell chat på en unik måte! Med en hybridbot får kunden bestemme selv ut fra sitt behov om de vil snakke med en bot eller et menneske.Hvis spørsmålene blir for avanserte for en bot, vil boten spørre om kunden ønsker å bli satt over til et menneske.
En hybridbot gir derfor gode kundeopplevelser, og kan gi fantastisk service selv når virksomheten er stengt. Hybridboten er enkel å lære opp, drifte og vedlikeholde, og man kan personifisere den for at den skal speile bedriftskulturen. Den er kostnadseffektiv og skalerbar for små og store virksomheter. Virksomheten beholder dataene, slik at man kan følge opp kundene sine.
Hybridboten er utviklet av Terki AS, som skriver “Løsningen vi her snakker om vil raskt kunne gi store effektivitetsgevinster, og boten vil etterhvert lære fortløpende. Det gjør at man vil oppleve en reduksjon i antall kundedialoger som har behov for å involvere et menneske. ”
Møt hybridboten her: https://bankaxept.no