Webinar med Zisson og Telenor: Inspirasjon til nytenkning av kundeservice – også etter pandemien

Den 03. juni 2021 gjennomførte Zisson i samarbeid med vår partner Telenor et webinar som omhandlet nytenkning av kundeservice.

De siste årene har organisasjoner og bedrifter over hele verden vist enorm kreativitet i å tilpasse virksomheten til gjeldende forhold. Alles sårbarhet har blitt synlig.

Kontaktsentre og kundesupport av er ingen unntak. Pandemien har påvirket driften av kundesentre og hvordan man kommuniserer med sluttkunder, og forbrukeren krever rask, effektiv og fleksibel respons i alle kanaler.

“Alle kunder har ulike behov, skreddersy kundereisen”.
– Hege Vold, Key Løsningsekspert, Zisson

“Kunden bør få muligheten til å velge den kommunikasjonskanalen de er mest komfortable i, dette forutsetter et system som tillater denne valgfriheten”.
– Anne Kristine R. Grude, CEO, Socialboards