TV-AKSJONEN 2020 ZISSON

Stolt sponsor av årets TV-aksjon

Zisson tar bedriftens samfunnsansvar på alvor, og i år er det 6. gang vi sponser NRK TV-aksjonen med en kostnadsfri kontaktsenterløsning. I år går TV-aksjonen til WWFs arbeid for å bekjempe plastforurensing i verdenshavene. Zisson bistår TV-aksjonen med å holde linjer og tjenester oppe så den nødvendige infrastrukturen er på plass. …

Nytt sentralbord på 24 timer

Zisson satt opp nytt sentralbord til Sogndal Legesenter på 24 timer Sogndal Kommune IKT kontaktet Zisson på mandag og lurte på hvor raskt vi kunne få opp et sentralbordsystem for Sogndal legesenter, ettersom de hadde en enorm pågang på telefonen. Zisson holdt workshop, bygget løsningen og holdt bruker- og adminopplæring allerede …

Customer success Windows Unsplash

How we achieve customer success with our Customer Success Team

Zisson har lenge sett verdien av tett kundeoppfølging og det er nettopp vår nærhet til kundene som er og har vært en av våre konkurransefortrinn på markedet. Men med vekst i både kundeportalen og firmaet, ble styret og ledelsen enige om at det måtte tas grep for å sikre den …

Lydmelding

Spill inn lydmelding i Zisson Contact Center

Stemmen man først møter når man trenger hjelp, og sangen som spilles når man venter på sin tur er med på å skape førsteinntrykket av en bedrift, og er en avgjørende del av kundereisen. Med lydmeldinger får innringere opplest informasjon som kan handle om bedriftens åpningstider, tastevalg eller tiden de …

Ledelse jobb eksternt

Hvordan lede teamet ditt når alle jobber hjemmefra

Leder og ansatte i Zisson befinner seg for tiden i en unik situasjon med ikke bare å styre arbeidsstyrken deres eksternt, men også å hjelpe ansatte/kolleger med å jobbe mens de overholder karantenetiltak. Denne tiden med fysisk distanse betyr ikke at vi også trenger å være sosialt distansert. Det finnes …

Tidsstyring i Zisson Contact Center

Nå er endelig sommeren her, og snart er det tid for sommerferie. I tillegg til is, sol og bading betyr dette færre folk på jobb, og endrede åpningstider for bedrifter. Derfor tenkte vi å sende ut en liten påminnelse om å oppdatere åpningstidene deres og legge inn spesielle dager (som …

oslokommune

Oslo Municipality: The solution was up in 24 hours

Oslo Kommune fikk en beordring fra byrådet om å starte koronatelefonen som en beredskapstelefon og avlastningstelefon for legevaktsentralen. Da «Koronatelefonen» åpnet i mars, ble det umiddelbart behov for veldig mye mer kapasitet enn deres eksisterende kontaktsenterløsning kunne håndtere.   «Vi bestemte oss for å opprette en løsning over helgen, men den …

Digital kulturbygging

Digital kulturbygging

Hvordan kan man bygge bedriftskultur når alle jobber hjemmefra? Bedriftskultur er viktig og er noe man må jobbe med hele tiden. Det er den som sørger for trivsel blant de ansatte, som bidrar til hvor godt de utfører jobben sin, og er en avgjørende faktor for suksessen til din arbeidsplass. …