Zisson er stolt sponsor av årets TV-aksjon

Zisson tar bedriftens samfunnsansvar på alvor! Nå er det 7. gang vi sponser NRK TV-aksjonen med en kostnadsfri kontaktsenterløsning. I år går TV-aksjonen til Plan International som er en global bistandsorganisasjon som jobber for barns rettigheter.  Zisson bistår TV-aksjonen med å holde linjer og tjenester oppe slik at den nødvendige …

Zisson Interact proudly present Socialboards.

All-in-one social media. Social media is fantastic, don’t you think? We love Facebook, Instagram, Youtube, and Twitter. They update us 24/7, and it’s also a great way to communicate fast and direct. If you work in a contact center, you know that your customer expects you to answer them in …

Zisson buys martech star shot Socialboards

(12.01.2021) Zisson utvider tilbudet for kundedialog gjennom oppkjøpet av Socialboards, et av de raskest voksende martech-selskapene i Norge. Socialboards samler all kundedialog i sosiale medier, live chat og e-poster i én innboks. Sammen vil Zisson og Socialboards levere enda bedre kundesenterløsninger på markedet fremover. – Vi er glade for at Socialboards’ …

santawebsitezisson

God jul og godt nyttår

Vi i Zisson er stolte av at vi har de beste kundene, partnerne og kollegaene. Året 2020 har bydd på mange utfordringer og muligheter. Zisson har hjulpet en rekke selskaper med å sette opp beredskapsløsninger for å håndtere pågangen som plutselig kom som en konsekvens av årets store krise, og …

Nytt sentralbord på 24 timer

Zisson satt opp nytt sentralbord til Sogndal Legesenter på 24 timer Sogndal Kommune IKT kontaktet Zisson på mandag og lurte på hvor raskt vi kunne få opp et sentralbordsystem for Sogndal legesenter, ettersom de hadde en enorm pågang på telefonen. Zisson holdt workshop, bygget løsningen og holdt bruker- og adminopplæring allerede …

Customer success Windows Unsplash

How we achieve customer success with our Customer Success Team

Zisson har lenge sett verdien av tett kundeoppfølging og det er nettopp vår nærhet til kundene som er og har vært en av våre konkurransefortrinn på markedet. Men med vekst i både kundeportalen og firmaet, ble styret og ledelsen enige om at det måtte tas grep for å sikre den …

Lydmelding

Spill inn lydmelding i Zisson Contact Center

Stemmen man først møter når man trenger hjelp, og sangen som spilles når man venter på sin tur er med på å skape førsteinntrykket av en bedrift, og er en avgjørende del av kundereisen. Med lydmeldinger får innringere opplest informasjon som kan handle om bedriftens åpningstider, tastevalg eller tiden de …