Hvordan bruke chatbots for å forbedre kundeservice?

  Kunder i dag har nye krav til effektiv kommunikasjon og tilgjengelighet, og alle bedrifter vet hvor avgjørende det er å kunne gi kundene en service de kan skryte av, uavhengig av hvilken kanal kunden måtte velge å henvende seg i. I dagens samfunn omgir vi oss av et stort …

Helt Hjem og Kulant ble kåret til til «Årets Kundesenter» 2022

  Torsdag 28. april 2022 ble årets kundeservicepris delt ut for å hylle alle dyktige bedrifter og medarbeidere i en rekke ulike bransjer og kategorier. Blant kategoriene finner vi blant annet bank, streaming, forsikring, elektronikk, og aller gjevest, «årets kundesenter – best i test». Det var Helt Hjem som stakk …

ProffCom valgte Zisson som leverandør av nytt kontaktsenter

  (I bilde) Patrik Axelsson (Ansvarlig for partnersalg i Zisson), Karl Andre Hovde (Salgsdirektør i Zisson), Rune Lonkemoen (COO i ProffCom) og John-Arne Martinsen (CEO i ProffCom) ProffCom er en ledende leverandør av outsourcing av kundeservicetjenester til en rekke kunder innen mange ulike bransjer. Dette betyr fullstendig ansvar for kundesenteret …

Julehilsen fra Zisson

Vi er nå ved slutten av 2021. Året som begynte med en optimisme om at nå så vi veien ut av pandemien. Vaksinen kom til Norge og vi skulle nå sakte, men sikkert tilbake til normalen. Lite visste vi at det var starten på nok en berg og dalbane av …

Zisson kjøper hjem kundesenterportefølje

Zisson har i dag signert en kontrakt med Techstep AS som gjelder utkjøp av Techstep AS sin andel av kundesenterporteføljen som er bygget opp i felleskap gjennom et 6 års langt partnerskap. Zisson har siden 2015 hatt en strategisk beslutning om å fokusere på salg via partnere. I april 2015 …

Zisson er stolt sponsor av årets TV-aksjon

Zisson tar bedriftens samfunnsansvar på alvor! Nå er det 7. gang vi sponser NRK TV-aksjonen med en kostnadsfri kontaktsenterløsning. I år går TV-aksjonen til Plan International som er en global bistandsorganisasjon som jobber for barns rettigheter.  Zisson bistår TV-aksjonen med å holde linjer og tjenester oppe slik at den nødvendige …

Zisson Interact proudly present Socialboards.

All-in-one social media. Social media is fantastic, don’t you think? We love Facebook, Instagram, Youtube, and Twitter. They update us 24/7, and it’s also a great way to communicate fast and direct. If you work in a contact center, you know that your customer expects you to answer them in …