Kontaktsenter for virksomheter som tar kundedialog på alvor

Zisson kontaktsenter og sentralbord er kjent for enkle og fleksible kommunikasjons-muligheter som støtter både innkommende og utgående kundedialog

Zisson har en 100% skybasert løsning

  • Lave investeringskostnader
  • Rask etableringstid
  • Krever få interne ressurser
  • Kontinuerlig oppgradert
  • Sikkerhetsoppdateringer og ny funksjonalitet
Image

Alt på ett sted

Ved å samle telefoni, chat, SMS, e-post, og sosiale medier på samme plattform, får du hver kunde til å føle seg hørt!

Les mer om vår omnikanal

Tjenesten installeres og hostes på anerkjente driftssentere med full redundans. Løsningen fungerer med alle typer telefoner og med alle operatører.




Fremtidens kundebetjening

Hybridbot samhandler med mennesker gjennom tradisjonell chat på en unik måte! Sømløs overgang mellom virtuell rådgiver og menneske gir en optimal kundeopplevelse.

Image

Vår tilnærming til både enkelhet og kvalitet skaper store verdier for kunden når vi transformerer det til brukervennlighet og tilgjengelighet




Sentralbord

Man kan enkelt søke frem kontakter, se statuser, sende SMS og e-post og navigere seg i organisasjonskartet.

Les mer om vår sentralbordløsning

Image

Beredskap

For noen virksomheter er en lokal installasjon av telefonisystem med skreddersydde funksjonaliteter og integrasjoner kritisk for å sikre optimale prosesser og effektivitet i hverdagen. Wave Beredskapsløsning er en sky-basert back-up telefonitjeneste. Tjenesten har et grensesnitt som enkelt muliggjør rask aktivering og re-ruting av telefoni når kjernesystemet for telefoni er utilgjengelig. Beredskapsløsningen er utviklet for å sikre tilgjengelighet av kjernefunksjonalitet på en kost-effektiv måte for virksomheter som leverer tidskritiske tjenester. Alle løsningene skreddersys kundens behov ved bestilling, dette sikrer at kundens kjernefunksjoner umiddelbart tilgjengeliggjøres når den aktiveres. Tjenesten er en del av Wave plattformen og håndterer store mengder trafikk uten flaskehalser.

Image

IVR

Øk kundetilfredsheten med selvbetjening. Tjenesteflyten visualiseres gjennom bruk av et flytskjema. Flytskjemaet oppdateres så snart det gjøres endringer, og er en livevisning av hvordan løsningen ser ut til enhver tid. Du kan endre innholdet i flytskjemaet kontinuerlig for å tilpasse pågangen og kundereisen. Les mer om IVR.

Image

Hussentral i skyen

IP-telefoni er en naturlig erstatning for eksisterende analoge og ISDN-linjer. Hussentral i Skyen er en IP-telefoniløsning for bedrifter. Løsningen er tilkoblet telefonlinjer i det offentlige telenettet (fast og mobil). Hussentral i Skyen passer for både små og store virksomheter. Vår løsning sikrer tilgang til moderne teknologi for telefoni og god kommunikasjon. Løsningen er implementert som en tjeneste og kan skaleres opp eller ned i henhold til virksomheten størrelse og endrede krav / behov. Lave investeringskostnader, kort implementeringstid og begrenset bruk av interne ressurser hjelper virksomheter til å utvikle og endre seg med mindre begrensninger. Hussentral i Skyen er en kostnadsbesparende alternativ til den tradisjonelle fasttelefon abonnement. Inkludert i tjenesten er attraktive priser for telefontrafikk, krystallklar lydkvalitet og umiddelbar forbindelse over IP med utmerket data-komprimering. Løsningen er fleksibel og kan brukes sammen med eksisterende internettaksess forbindelser (xDSL, fiber og lignende). Dersom kunden endrer seg og får andre krav til kommunikasjon, kan andre tjenester enkelt kombineres og settes i drift. Les mer om IP PBX