Call center-dagene

Kundeserviceprisen

Call Center-dagene er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Her deles Kundeserviceprisen ut. Det er den originale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 18 ulike kategorier, på tvers av flere bransjer.

Programmet var fylt av dagsaktuelle og interessante temaer. I år fikk man blant annet høre om erfaringer med implementering og bruk av chatbots. Det var flere praktiske caser, gode foredrag om ledelse, teknologi og kundeservice.

Full oversikt er nøkkelen

For oss er call center-dagene en verdifull arena å møte virksomheter og mennesker som har en genuin interesse i å gi fantastisk kundeservice. Zisson jobber hver eneste dag med å lage en plattform for dere. Vår kontaktsenterløsning skal gjøre det enkelt for virksomheter å følge kunden fra A-Å. Det er nettopp dette som må til i dagens konkurransedrevede marked.

Vi gleder oss allerede til neste år!