Call center-dagene

Kundeserviceprisen Call Center-dagene er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Her deles Kundeserviceprisen ut. Det er den originale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 18 ulike kategorier, på tvers av flere bransjer. Programmet var fylt av dagsaktuelle og interessante temaer. I år fikk man blant annet …

Gullavtalen

Telenors prefererte partner Zisson skal støtte Telenors leveranser av smarte kommunikasjonsløsninger. En kombinasjon av fysiske butikker og nettbutikker kan være en utfordring eller en velsignelse. Det avhenger av hvordan det løses! Kunstig intelligens vil gjøre dialogen enklere for bedrifter og forbrukere. Det er omstillingsevne som er løsningen!

Wave2 på oppgavelinjen

Tips: For å få Wave2 som en applikasjon på oppgavelinjen din, følg disse fem enkle stegene beskrevet under. Steg 1) Bruk Chrome for å logge inn på Wave2 Steg 2) Trykk på Chrome menyen på høyre side og velg “install Wave2” Steg 3) Trykk på “install” Steg 4) Applikasjonen vil …

Kvinnene i Zisson

Zisson har et stort fokus på mangfold, og dette er viktig for oss å belyse på den internasjonale kvinnedagen. Før vi i det hele tatt snakker om kjønn, må vi sette fokuset på kompetanse. IT-bransjen er i en kontinuerlig vekst, men har et underskudd av tilgjengelige talenter, og bransjen har …