Widerøe i skyen med Wave

Norges eldste flyselskap Widerøe velger Wave som sin kontaktsenterløsning. Kommunikasjon er en viktig del av reisen, om det er for å bestille billetter eller for å høre om flyet er i rute, er det viktig å raskt gi svar på alle henvendelser. En god kontaktsenterløsning gjør det lett for ditt firma å holde oversikt, og dermed gi dine kunder den …

Samarbeid med InfoCare

Zisson har inngått et samarbeid med InfoCare sammen med vår partner Telenor. InfoCare er Nordens ledende leverandør av service- og supporttjenester innen informasjonsteknologi. Infocare tilbyr 24/7/365 beredskap med garantert responstid, og vi er stolte av å kunne bidra til å realisere dette med vårt kontaktsenter Wave de neste tre årene.

Fremtidens chatbot er hybridbot

Vi befinner oss i en tid hvor vi kan søke oss frem til svarene på de fleste spørsmål, og dette har ført til et nytt krav til tilgjengelighet. Kundene dine ønsker å få svar på spørsmålene sine med en gang, sånn at de kan bruke tiden sin på andre ting – som for eksempel å kjøpe det din virksomhet selger. …

Zissons sommerintern 2018: Fride Skarseth

Zisson er alltid på jakt etter innovative hoder som kan gjøre oss enda bedre, og det er studentene som sitter på den nyeste kunnskapen. For oss er det også viktig å bidra til at unge kommer seg ut i arbeidslivet, og får arbeidserfaring innen noe som både er relevant og gøy. Fride Skarseth var sommerintern hos oss, og fikk deltidsjobb …

Workshop med PostNord og Techstep

I dag har vi hatt workshop med PostNord Norge og Techstep for å hjelpe Postnord med kundehenvendelser i tiden som kommer. De ønsker å være godt forberedt til både Black Friday og alle julegavene som snart skal sendes.  Sammen skal vi bli best på å håndtere kundehenvendelser i fremtiden!  

NRK TV-aksjonen 2018

I 2018 gikk støtten til Kirkens Bymisjons arbeid for å skape et varmere og mer inkluderende samfunn. Det er viktig at alle som ønsker å bidra kommer gjennom, og derfor håndterer vi telefonsamtalene for TV-aksjonen helt gratis. For Zisson er det viktig å bidra med det vi kan!  

Nye eiere og økt satsing i Zisson AS

Zissons langsiktige og langvarige eiere Skagerak Maturo har de siste 10 årene vært selskapets største eier. Skagerak Maturo har nå solgt sin eierandel i Zisson AS til Verdane Capital Partners. Salget ble gjennomført i august 2018 og nytt styre er allerede etablert. For våre kunder betyr dette at Zisson vokser videre og det skal investeres ytterligere i både produkt- og …

Telefoni og Chat, kjernen i moderne kundedialog

En dialog er ofte en løpende meningsutveksling for å skape forståelse og å utjevne motsetninger (Wikipedia). Når man ikke er i fysisk nærhet av hverandre er det fremdeles telefoni som er den mest anvendte formen for dialog. Zisson ser at Chat nå blir etterspurt og brukt mer og mer. Det gir en ny dimensjon, kan forbedre effektiviteten i dialogen for …

SMB markedet tar grep om kundereisen

Kundereisen, det nye buzzordet som brukes for å beskrive at man setter kunden i sentrum og forsøker å tilpasse prosessen slik at kunden får en god opplevelse. Mange virksomheter kjenner konkurransen sterkere på kroppen og gjør nå aktive grep for en bedre kundereise. Norske teknologipionerer tar del i kundereisen Zisson er et norsk teknologiselskap bygget av pionerene innen sammenkobling av …