Client Communication

Hvordan kan din kundekommunikasjon bli rustet for en krise?

De fleste virksomheter har en kommunikasjonsstrategi, men det kan være vanskelig å forberede seg på en krise. Zisson kan hjelpe deg, og vi har i løpet av de siste dagene satt opp flere løsninger på̊ 24 timer for mange små̊ og store foretak. Vi tilpasser og bygger løsninger som passer …

Helsesista Kirkens SOS

Helsesista og Kirkens SOS starter samtaleplattform med psykologer

Vår kunde Kirkens SOS tok kontakt med Helsesista, Tale Maria Krohn Engvik, for å dele sin krisetjenesteplattform etter å ha sett at Helsesista ville sette i gang en samtaleplattform med psykologer. Tilbudet “SnakkLitt” er et tiltak under den unntakstilstanden vi befinner oss i. Zisson er stolte av at Kirkens SOS og Helsesista bruker vår …

KIRKENSSOS

Vår tilstedeværelse kan utgjøre forskjellen på liv og død

Vår kunde Kirkens SOS er landenes største døgnåpne krisetjeneste på telefon og internett. Den store mengden henvendelsene som kommer inn til Kirkens SOS hvert år, blir besvart av nærmere 1000 godt opplærte frivillige medarbeidere.  De gjør alt i sin makt for å lindre smerten ved følelsesmessig og eksistensielle kriser – og …

zisson najonal dugnad korona

Krisehåndtering

Zisson deltar i dugnaden for å begrense spredningen av koronaviruset, og vi følger nasjonale retningslinjer. Les mer om de samfunnskritiske løsningene vi tilbyr, og vår plan for å opprettholde leveransekapasitet og sikre autonome leveransekjeder. Vi har akkurat lagt bak oss en uke som har vært alt annet enn normal, og …

Customer Trends: Koronatiltak i kundeservice

Customer trends kom med denne anbefalingen på deres webside. Store deler av norsk næringsliv merker nå for alvor konsekvensene av koronaviruset. Dette gjelder også kundesentrene som er selve hjertet i virksomheten. Kundeservice er også spesielt utsatt fordi man ofte sitter tett i åpne kontorlandskap. Customer Trends har tatt direkte kontakt …

Generasjon Z vil ikke ringe – hva gjør vi med det?

Vi snakker mye om generasjoner: Babyboomers, Generasjon X, Millennials, Generasjon Z. Vi befinner oss i en konstant endringsfase med uendelige mengder digitale verktøy, og samtidig har vi svært ulik kompetanse og forståelsesevne. Når mange generasjoner skal fungere i samfunnet sammen, jobbe sammen og styre et land sammen, må det fungere …

Maria Mikhaylova

Zisson´s new front-end developer: Maria Mikhaylova

We are so proud of our colleagues and wanted to interview our new full-time front-end developer about what it’s like to work in Zisson, changing career paths, and breaking down stereotypes. 1. What do you do at Zisson? I am a front-end developer at Zisson. As a front-end developer, I’m …

STANDARDS NORWAY

Standards Norway: AI

Today, Zisson attended a morning conference about AI held by Standards Norway. Standards Norway (SN) is a private and independent member organization and is one out of three standardization bodies in Norway. Standards Norway is responsible for standardization activities in all areas except the electrotechnical field and the telecommunications field. …

Per Magnar Teigen Sarah Tomine Johannessen CCW20

Customer Contact Week 2020

Last week, Zisson went to Nashville to attend the Customer Contact Week for the second time! Customer Contact Week (CCW) is the world’s largest customer contact event series.  We wanted to learn more about trends and innovation in the contact centers in the US, and the emerging technologies set to …