(12.01.2021) Zisson utvider tilbudet for kundedialog gjennom oppkjøpet av Socialboards, et av de raskest voksende martech-selskapene i Norge. Socialboards samler all kundedialog i sosiale medier, live chat og e-poster i én innboks. Sammen vil Zisson og Socialboards levere enda bedre kundesenterløsninger på markedet fremover. – Vi er glade for at Socialboards’ …
God jul og godt nyttår
Vi i Zisson er stolte av at vi har de beste kundene, partnerne og kollegaene. Året 2020 har bydd på mange utfordringer og muligheter. Zisson har hjulpet en rekke selskaper med å sette opp beredskapsløsninger for å håndtere pågangen som plutselig kom som en konsekvens av årets store krise, og …
Nytt sentralbord på 24 timer
Zisson satt opp nytt sentralbord til Sogndal Legesenter på 24 timer Sogndal Kommune IKT kontaktet Zisson på mandag og lurte på hvor raskt vi kunne få opp et sentralbordsystem for Sogndal legesenter, ettersom de hadde en enorm pågang på telefonen. Zisson holdt workshop, bygget løsningen og holdt bruker- og adminopplæring allerede …
Hvordan vi oppnår kundesuksess med vårt Customer Success Team
Zisson har lenge sett verdien av tett kundeoppfølging og det er nettopp vår nærhet til kundene som er og har vært en av våre konkurransefortrinn på markedet. Men med vekst i både kundeportalen og firmaet, ble styret og ledelsen enige om at det måtte tas grep for å sikre den …
Hvordan skal vi få til standardiseringer for KI, som reflekterer norske verdier?
I går holdt Zisson et innlegg på et heldigitalt event med Computerworld, CIO FORUM AI. Her samles IT-bransjen for å diskutere og utforske mulighetene rundt kunstig intelligens (KI) med en praktisk tilnærming. Her hørte vi om bruk av kunstig intelligens i alt fra fisk til COVID-19. Fra Zisson var det …
Spill inn lydmelding i Zisson Contact Center
Stemmen man først møter når man trenger hjelp, og sangen som spilles når man venter på sin tur er med på å skape førsteinntrykket av en bedrift, og er en avgjørende del av kundereisen. Med lydmeldinger får innringere opplest informasjon som kan handle om bedriftens åpningstider, tastevalg eller tiden de …
Hvordan lede teamet ditt når alle jobber hjemmefra
Leder og ansatte i Zisson befinner seg for tiden i en unik situasjon med ikke bare å styre arbeidsstyrken deres eksternt, men også å hjelpe ansatte/kolleger med å jobbe mens de overholder karantenetiltak. Denne tiden med fysisk distanse betyr ikke at vi også trenger å være sosialt distansert. Det finnes …
Tidsstyring i Zisson Contact Center
Nå er endelig sommeren her, og snart er det tid for sommerferie. I tillegg til is, sol og bading betyr dette færre folk på jobb, og endrede åpningstider for bedrifter. Derfor tenkte vi å sende ut en liten påminnelse om å oppdatere åpningstidene deres og legge inn spesielle dager (som …
Oslo kommune: Koronatelefonen var oppe på 24 timer
Oslo Kommune fikk en beordring fra byrådet om å starte koronatelefonen som en beredskapstelefon og avlastningstelefon for legevaktsentralen. Da «Koronatelefonen» åpnet i mars, ble det umiddelbart behov for veldig mye mer kapasitet enn deres eksisterende kontaktsenterløsning kunne håndtere. «Vi bestemte oss for å opprette en løsning over helgen, men den …