Gullavtalen

Telenors prefererte partner Zisson skal støtte Telenors leveranser av smarte kommunikasjonsløsninger. En kombinasjon av fysiske butikker og nettbutikker kan være en utfordring eller en velsignelse. Det avhenger av hvordan det løses! Kunstig intelligens vil gjøre dialogen enklere for bedrifter og forbrukere. Det er omstillingsevne som er løsningen!

Verdibygging

Vi har vært i Athen for å jobbe med våre verdier. Men hvorfor er det viktig og hva vil det egentlig si? Våre verdier Zisson sine verdier lyder som følger: Vi får jobben gjort, vi er ett team og vi fokuserer på enkelhet. Hva vi legger i disse varierer ut i fra arbeidsoppgaver til personlighet, og det er viktig for …

Wave2 på oppgavelinjen

Tips: For å få Wave2 som en applikasjon på oppgavelinjen din, følg disse fem enkle stegene beskrevet under. Steg 1) Bruk Chrome for å logge inn på Wave2 Steg 2) Trykk på Chrome menyen på høyre side og velg “install Wave2” Steg 3) Trykk på “install” Steg 4) Applikasjonen vil legge seg på skjermen på Windows. På Mac vil den …

Kvinnene i Zisson

Zisson har et stort fokus på mangfold, og dette er viktig for oss å belyse på den internasjonale kvinnedagen. Før vi i det hele tatt snakker om kjønn, må vi sette fokuset på kompetanse. IT-bransjen er i en kontinuerlig vekst, men har et underskudd av tilgjengelige talenter, og bransjen har ikke råd til å ikke sette i sving alle skarpe …

Fremtidens håp

For Zisson er det utrolig viktig å gi støtte til den yngre garde, det er jo nettopp de som er fremtidens håp. En av våre grunnverdier er å være ett team og det er utrolig flott å se hvordan en slik verdi fungerer i praksis hos mange unge og talentfulle. Dette er faktisk noe som vi kan lære av og …

Vi vil lære kunstig intelligens norsk

Hvordan skal vi tilpasse KI den norske kulturen?  Med ny digitaliseringsminister som går ut og sier at regjeringen endelig vil lage en nasjonal strategi for kunstig intelligens (KI), er det viktig å sette fokuset på hvordan vi skal tilpasse teknologien det norske språket, lovgivningen og kulturen. Kunstig intelligens er sterkt økende innenfor varierte områder, men hvor moden er egentlig denne …

Alle elsker hybridbot​

Hva inngår egentlig i en optimal kundedialog? Vi tror på at mennesker foretrekker å samhandle med mennesker, men at det også er forskjell på henvendelser. Noen spørsmål krever konkrete svar raskest mulig, mens andre spørsmål krever menneskelig kontakt. Heldigvis finnes det gode løsninger som involverer begge deler! «Alle hater chatbot» I et samfunn i stadig teknologisk utvikling, finnes det nye …