Støttespiller for unge i lokalmiljøet

Realiserer drømmer I Zisson støtter vi store ambisjoner og engasjerte ungdommer. I sommer har vi støttet en nyoppstartet håndballskole ved navn Schønningsen Akademiet. Det er utrolig flott å kunne bidra til at unge kan møtes for å gjøre det de elsker. Det handler også om å skape muligheter for flere! Schønningens Akademiet er drevet av et styre som kun består …

Ekstraregninger for spesialnummer blir historie

Felles taksering av nummer – Fra 1. september blir det ikke lenger dyrere å ringe til spesialnummer enn til vanlige nummer, bekrefter Nasjonal kommunikasjonsmyndighet (nkom) på sin nettside.  Endringene gjelder spesialnummer med bare tre og fem tall, og nummer som begynner på 85, 810 og 815. Det er ofte kundeservice som bruker slike nummer. Det blir også gratis å ringe …

Hybridbot til unnsetning

Økende konkurransenivå Konkurransenivået i detaljhandelen øker, og færre kunder vil bruke fritiden sin til å reise fra butikk til butikk. Netthandel har blitt en naturlig overtaker i retailnæringen, og kundene har krav til tilgjengelighet hele døgnet. Kundene er klare for å bruke sine penger på dine produkter – du må bare gi dem muligheten. Her kan Hybridbot være løsningen! Teknologi …

Er din virksomhet beredt hvis en krise oppstår?

Dagens samfunn opplever stadig oftere ekstreme hendelser og kriser som dessverre ofte omfatter mennesker og deres pårørende. Vi er avhengig av at virksomheter har støtteapparater som fungerer i disse situasjonene. Det er viktig å stille sin egen virksomhet spørsmålet “Hva gjør vi hvis det verst tenkelige skjer?” Beredskapsløsning For at samfunnet kan møte og hjelpe de berørte på en best …

Telenor velger Zisson som strategisk samarbeidspartner

Zisson og Telenor går sammen om å forbedre kontaktsentertilbudet i Norge. Målet med samarbeidet er å kunne tilby nye og revolusjonerende løsninger til alle som tar kundeservice på alvor, og gjøre det det enklere for offentlig og privat sektor å gi kundene sine en bedre kundereise.  Zisson og Telenor har samarbeidet i flere år, og går nå inn i et …

Er arbeidslivet en stafett?

Overdragelse av arbeidsoppgaver er en kritisk del av arbeidsdagen. Prosesser for å gjøre dette så sømløst som overhodet mulig er en essensiell del av enhver suksessfull bedrift. I Zisson jobber vi mot felles mål. Vi bryr oss og respekterer hverandre, og alle tar ansvar for å bidra i teamet. Det er sånn de gode resultatene blir til! Arbeidsoppgaver = stafettpinner …

Call center-dagene

Kundeserviceprisen Call Center-dagene er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Her deles Kundeserviceprisen ut. Det er den originale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 18 ulike kategorier, på tvers av flere bransjer. Programmet var fylt av dagsaktuelle og interessante temaer. I år fikk man blant annet høre om erfaringer med implementering og bruk av chatbots. Det …

Gullavtalen

Telenors prefererte partner Zisson skal støtte Telenors leveranser av smarte kommunikasjonsløsninger. En kombinasjon av fysiske butikker og nettbutikker kan være en utfordring eller en velsignelse. Det avhenger av hvordan det løses! Kunstig intelligens vil gjøre dialogen enklere for bedrifter og forbrukere. Det er omstillingsevne som er løsningen!

Verdibygging

Vi har vært i Athen for å jobbe med våre verdier. Men hvorfor er det viktig og hva vil det egentlig si? Våre verdier Zisson sine verdier lyder som følger: Vi får jobben gjort, vi er ett team og vi fokuserer på enkelhet. Hva vi legger i disse varierer ut i fra arbeidsoppgaver til personlighet, og det er viktig for …