Alle elsker hybridbot​

Hva inngår egentlig i en optimal kundedialog? Vi tror på at mennesker foretrekker å samhandle med mennesker, men at det også er forskjell på henvendelser. Noen spørsmål krever konkrete svar raskest mulig, mens andre spørsmål krever menneskelig kontakt. Heldigvis finnes det gode løsninger som involverer begge deler! «Alle hater chatbot» I et samfunn i stadig teknologisk utvikling, finnes det nye …

En julehilsen fra oss!

De siste dagene før jul er alltid fylt opp med oppgaver man må gjøre før nyåret kommer snikende, blandet med fryd over det som har vært og tiden som kommer. Det er viktig å kose seg litt ekstra og ta et pust i bakken før man igjen skal brette opp ermene. Zisson har vært gjennom store endringer i 2018; Vi …

Optimalisering starter med hver enkelt

Alle virksomheter er satt sammen av mennesker som må samhandle. En av Zissons etablerte verdier er at vi skal være et team. Det betyr at vi jobber mot felles mål, og vinner og taper sammen. Vi bryr oss om og respekterer hverandre, og alle tar ansvar for å bidra i teamet og føler eierskap til egne og felles oppgaver. For …

Vi ønsker å redde varehandelen

Nye krav til tilgjengelighet og service krever innovative løsninger Vår omnikanal gir din virksomhet muligheten til å samle alle henvendelser fra alle plattformer på et og samme sted.  Med ny teknologi åpner vi opp kommunikasjonsmulighetene og lar dine kunder få kontakte din virksomhet på deres egne prinsipper. Det er slik vi vil redde varehandelen. – Med denne løsningen spiller det ikke …

Dekk1 velger Wave

Artikkel fra: https://fridaynetworks.no/2018/11/26/dekk1-valgte-friday-networks/ Zisson og Friday Networks har inngått en treårig avtale med Dekk1-kjeden som skal gi dekkforhandleren en bedre og mer effektiv kundebehandling. En av de mest åpenbare utfordringene som skal løses med det nye systemet er når det første snøfallet kommer og ”alle” skal skifte dekk samtidig. Da viser all erfaring at de fleste dekkforhandlere går glipp av svært mange henvendelser …

Zisson i Dagens Næringsliv – Gaselleutgaven 2018

Gaselleutgaven 2018 “Det skal være lett å gi fantastisk kundeservice. Vi lykkes fordi vi setter kundene våre først, så vår styrke er å være menneskelige” – André Jensen. Vi er i Dagens Næringslivs Gaselleutgave 2018, som vi synes er veldig spennende. “Gasellene er Norges raskest voksende og mest vellykkede bedrifter”, skriver Dagens Næringsliv om det å være Gaselle, og vi …

Widerøe i skyen med Wave

Norges eldste flyselskap Widerøe velger Wave som sin kontaktsenterløsning. Kommunikasjon er en viktig del av reisen, om det er for å bestille billetter eller for å høre om flyet er i rute, er det viktig å raskt gi svar på alle henvendelser. En god kontaktsenterløsning gjør det lett for ditt firma å holde oversikt, og dermed gi dine kunder den …