Telefoni-integrasjon for Zoho CRM

Kunder forventer at du er klar og kjenner kunden når de henvender seg til deg.

Virksomheten din har som mål å stadig bli mer effektiv i kundebehandlingen samtidig som kostnadene reduseres.

Wave telefoni integrert mot Zoho CRM løser begge utfordringene ved å knytte telefoni mot kundeinformasjon. Du er raskt i gang og kan flytte løsningen med deg sammen med Zoho CRM. Eneste kravet er at bruker har internettilgang.
  • Connector.

    Arbeidsflyt

    Vit hvem innringer er basert på telefonnummer, innvalg i meny eller kundenummer. Før du svarer gjøres oppslag i CRM automatisk.Wave logger alle samtaler i CRM med tidspunkt og samtalelengde i tillegg til dataene fra samtalen som logges av CRM bruker.

  • Connector.

    Behold dine lokale telefonnummer

    For å sikre gjenkjennelse hos mottaker av oppringingen, vil ditt lokale telefonnummer bli vist på mottakers telefon. Vi støtter både faste- /mobil- og spesialnummer i tillegg til flere landsnummer. Mottaker kan selvsagt også ringe tilbake på det samme nummeret for å komme i kontakt.

  • Connector.

    Ingen lokal installasjon

    Wave er 100% sky-basert og trenger ingen lokal installasjon. Du får mulighet til å motta og ringe ut samtaler og loggingen kommer automatisk. At trafikkprisene også er svært konkurransedyktige gir besparelser fra første dag.

  • Connector.

    Multikanal

    Ut over løsningen som bestilles på nett, tilbyr Wave også integrasjon mot avanserte rutingtjenester, SMS, chat, sosiale medier og epost. Slik kan Wave effektivisere dialogen med alle kundegrupper i en løsning.

  • Connector.

    One size fits all

    Løsningen er standardisert og skalerer for både store og små kunder. I dag bruker selskaper med få ansatte våre løsninger samtidig som store krevende kunder som Norwegian Air Shuttle, Viasat AS og Unilabs Røntgen kontinuerlig har behov for tilgjengelighet og innovasjon for å sikre at kundene er fornøyde.

  • Connector.

    Telenor-integrasjon

    Benytter du Telenor Mobilt bedriftsnett (MBN) finnes en ferdig integrasjon mot Wave som gir ytterligere funksjonalitet og verdi.

  • Connector.

    Internasjonal løsning

    Våre kunder er over alt. Wave telefonløsninger brukes av bedrifter i mer enn 25 land.

Kostnadseffektivt

NOK 1.500

Etableringskostnader for telefoniløsning og integrasjon

NOK 2.900/mnd. (inntil 20 brukere)

Abonnementspris for telefoniløsning og integrasjon

NOK 40/mnd/bruker

Brukerpris ved mer enn 20 brukere

La Wave gjøre arbeidsdagen enklere ved automatisk oppslag mot ditt Zoho CRM-system!

Mere informsjon