Vår effektive KONTAKTSENTER løsning


… sikrer at kundebehandlerne dine, LYKKES...


…med å skape SUPER FORNØYDE kunder

Vår effektive KONTAKTSENTER løsning


… sikrer at kundebehandlerne dine, LYKKES...


…med å skape SUPER FORNØYDE kunder


Om oss

Vi er pionérer innen skybaserte kontaktsenterløsninger. Zissons suksess og selskapets tjenester bygger på samme fundamentet – å sette kundene først.




Hva sier kundene?

24 / 7 Drift


0
RINGER AKKURAT NÅ!

0
SAMTALER SÅ LANGT I DAG...

0
SAMTALER HÅNDTERT SISTE UKE

0
TOTALT ANTALL SAMTALER SISTE MÅNED

Våre Tjenester

Wave Multikanalt Kontaktsenter

Wave Multikanalt Kontaktsenter er en av markedets mest fleksible kommunikasjonsløsning for inn- og utgående kundedialog. Wave er en fullverdig, moderne kontaktsenterløsning som også inkluderer sentralbordfunksjonalitet. Løsningen er 100% sky-basert, multikanal og svært enkel å ta i bruk. Løsningen kan skaleres opp og ned i forhold til virksomhetens størrelse og behov.

Wave håndterer brukergrensesnittene som tilbys på ulike plattformer (web, mobil, sms, sosiale medier og chat). Tjenesten installeres og hostes på anerkjente driftssentere med full redundans. Løsningen fungerer med alle typer telefoner og med alle operatører. Det er utviklet standardiserte integrasjoner mot plattformer for sosiale medier, SMS-gateways, kalender, CRM, Microsoft SKYPE m.fl. I tillegg tilbys et Fleksibelt grensesnitt for integrasjon av andre tjenester hvor kunden kan gjøre kundespesifikke integrasjoner.

Les mer


Wave Hussentral i Skyen

Wave Hussentral i skyen er en ren IP-telefoniløsning. Løsningen leveres for å gi en enklere tjeneste som erstatter den fysiske telefonsentralen uten fysiske installasjoner. Telefoniplattformen håndterer trafikkruting og sammenkobling til telenettet/samtrafikk.

Løsningen fungerer med et rikt utvalg av bordtelefoner, trådløse telefoner og softphones på pc og mobil. Et Fleksibelt grensesnitt for integrasjon av andre tjenester i løsningen gir mulighet til å knytte løsningen inn mot 3.part applikasjoner. Løsningen kan skaleres opp og ned i forhold til virksomhetens størrelse og behov.
Wave Hussentral i Skyen kommer med et intuitiv og enkelt administrasjonsgrensesnitt, hvor sluttbruker og/eller en administrator kan gjøre nødvendige og ønskede endringer.

Les mer


Wave beredskap og back-up løsninger

For noen virksomheter er en lokal installasjon av telefonisystem med skreddersydde funksjonaliteter og integrasjoner kritisk for å sikre optimale prosesser og effektivitet i hverdagen. Wave Beredskapsløsning er en sky-basert back-up telefonitjeneste. Tjenesten har et grensesnitt som enkelt muliggjør rask aktivering og re-ruting av telefoni når kjernesystemet for telefoni er utilgjengelig.

Beredskapsløsningen er utviklet for å sikre tilgjengelighet av kjernefunksjonalitet på en kost-effektiv måte for virksomheter som leverer tidskritiske tjenester. Alle løsningene skreddersys kundens behov ved bestilling, dette sikrer at kundens kjernefunksjoner umiddelbart tilgjengeliggjøres når den aktiveres. Tjenesten er en del av Wave plattformen og håndterer store mengder trafikk uten flaskehalser.